30.03 – 03.04.2020 r.
„Spring has come”
1. Dzieci poznają i powtarzają słowa związane z wiosną:
https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284&feature=emb_title
2. Dzieci słuchają piosenek o tematyce wiosennej:
„Sing a song of flowers” – https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY
„Five little flowers” – https://www.youtube.com/watch?v=eFWXPmUg_IQ&feature=emb_title
„Mr.Sun, Sun, Mr.Golden Sun” – https://www.youtube.com/watch?v=hlzvrEfyL2Y
3. Dzieci oglądają krótką historyjkę:
https://www.youtube.com/watch?v=38xwpe8NFOI&feature=emb_title
4. Dzieci wykonują karty pracy:
– dyktando do kolorowania. ( załącznik 1)
– kolorowanie motylka według podanych w legendzie kolorów (załącznik 2)
– liczenie kropek na biedronkach (załącznik 3)
– odbicie lustrzane biedronki (załącznik 4)
5. Propozycje prac plastycznych (załączniki 5,6,7)
06.04 – 08.04.2020 r.
EASTER
1. Dzieci zapoznają się ze słownictwem świątecznym
https://www.youtube.com/watch?v=edOO0aV9gfk
2. Dzieci słuchają piosenek o tematyce Wielkanocnej
https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g
https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc
https://www.youtube.com/watch?v=X2HL2oR94Sw
https://www.youtube.com/watch?v=Tyyh8rhwKQ8
3. Propozycje rymowanek (niestety nie mam do nich nagrań)
a. „Easter basket, easter basket what’s inside?
Easter basket, easter basket let’s find out”
b. „Happy Easter, Happy spring,
Happy, Happy everything”
c. „Easter eggs yellow and blue.
Easter eggs for me and you.
Easter eggs, pretty and funny
But where’s the bunny?”
d. „A chocolate bunny, a chocolate chick,
Eat them all and be quick”.
4. Propozycje krótkich bajek